[ Pobierz całość w formacie PDF ]
41
UNI WERSYTET DONALDA TRUMPA. MARKETI NG
Mo na zmieni dowolny element strategii marketingowej i przekona
si , e dzi ki temu mo na odnie wi kszy sukces. Jednak strategia pro-
duktu (rynku) jest jak skomplikowana cz maszyny. Wszystkie kompo-
nenty musz ze sob wspó pracowa . Nale y systematycznie wprowadza
zmiany w strategii, dbaj c o to, aby Twój rynek docelowy i pozycjonowa-
nie by y zawsze jasno okre lone, tak by wszystkie komponenty pozosta-
wa y wci skoordynowane.
WNIOSKI
Strategia produktu (rynku) koordynuje wszelkie dzia ania firmy podejmo-
wane w celu pozyskania i utrzymania klientów, koncentruje czynno ci
firmy na poszczególnych rynkach i komunikuje stronom zainteresowanym,
co nale y zrobi , aby zdoby i utrzyma klientów. Podstaw strategii s
dwa elementy: rynek docelowy i pozycjonowanie.
W celu zweryfikowania wiedzy zaprezentowanej w tym rozdziale zaloguj
si na stronie www.trumpuniversity.com/marketing101.
42
[ Pobierz całość w formacie PDF ]