[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Aby wykonać ćwiczenie, powinieneś:
1) zapoznać się z treścią ćwiczenia,
2) zapoznać się z materiałem nauczania,
3) dobrać się w 3 4 osobowe grupy,
4) zastanowić się nad problemem społecznym wymagającym zastosowania reklamy
społecznej,
5) zaprojektować plakat reklamowy,
6) dobrać bohatera reklamy,
7) zaprojektować hasło reklamowe,
8) rozmieścić wszystkie elementy na plakacie reklamowym,
9) zaprezentować pracę na forum klasy.
Wyposa\enie stanowiska pracy:
- arkusze papieru formatu A4,
- przybory do pisania: długopis, ołówek,
 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
48
- komputer, oprogramowanie do tworzenia grafiki, rzutnik multimedialny, skaner,
drukarka, sieć internetowa, aparat cyfrowy,
- poradnik dla ucznia.
wiczenie 2
Przypomnij sobie kilka widzianych reklam społecznych. Widzianych w środkach
masowego przekazu. Dokonaj ich analizy i oceny. Zastanów się i opisz:
- jakie problemy społeczne zostały w nich poruszone,
- jakie formy oddziaływania zostały w nich zastosowane.
Sposób wykonania ćwiczenia
Aby wykonać ćwiczenie, powinieneś:
1) zapoznać się z treścią ćwiczenia,
2) zapoznać się z materiałem nauczania,
3) przypomnieć sobie reklamy społeczne,
4) określić jakich problemów społecznych dotykają,
5) określić cele reklamy,
6) wskazać, scharakteryzować i ocenić sposoby oddziaływani na odbiorcę,
7) zaprezentować pracę.
Wyposa\enie stanowiska pracy:
- arkusze papieru formatu A4,
- przybory do pisania: długopis, ołówek,
- poradnik dla ucznia.
4.5.4. Sprawdzian postępów
Czy potrafisz:
Tak Nie
1) określić znaczenie reklamy społecznej?
1 1
2) wskazać cechy wspólne reklamy społecznej i komercyjnej?
1 1
3) ocenić skuteczność stosowania kar i nagród w reklamie społecznej?
1 1
4) ocenić trafność zastosowanego języka w reklamie społecznej?
1 1
5) określić rolę bohatera reklamy społecznej?
1 1
 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
49
5. SPRAWDZIAN OSIGNI
INSTRUKCJA DLA UCZNIA
1. Przeczytaj uwa\nie instrukcjÄ™.
2. Podpisz imieniem i nazwiskiem kartÄ™ odpowiedzi.
3. Zapoznaj się z zestawem zadań testowych.
4. Test zawiera 20 zadań. Do ka\dego zadania dołączone są 4 mo\liwości odpowiedzi.
Tylko jedna jest prawidłowa.
5. Udzielaj odpowiedzi na załączonej karcie odpowiedzi, stawiając w odpowiedniej rubryce
znak X. W przypadku pomyłki nale\y błędną odpowiedz zaznaczyć kółkiem, a następnie
ponownie zakreślić odpowiedz prawidłową.
6. Zadania wymagają prostych obliczeń, które powinieneś wykonać przed wskazaniem
poprawnego wyniku. Tylko wskazanie odpowiedzi, nawet poprawnej, bez uzasadnienia
nie będzie uznane.
7. Pracuj samodzielnie, bo tylko wtedy będziesz miał satysfakcję z wykonanego zadania.
8. Jeśli udzielenie odpowiedzi będzie Ci sprawiało trudność, wtedy odłó\ jego rozwiązanie
na pózniej i wróć do niego, gdy zostanie Ci wolny czas.
9. Na rozwiÄ…zanie testu masz 45 min.
Powodzenia!
Materiały dla ucznia:
- instrukcja,
-
-
-
- zestaw zadań testowych,
-
-
-
- karta odpowiedzi.
-
-
-
 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
50
ZESTAW ZADAC TESTOWYCH
1. Zachowania konsumentów charakterystyczne dla zachowań wymuszonych to
a) po dokonaniu wyboru produktów w supermarkecie, mę\czyzna czekając w kolejce
do kasy zakupił baterie oraz batoniki i gumy.
b) konsumentka z powodu przewlekłego bólu zęba postanowiła skorzystać z usług
stomatologicznych.
c) po przeprowadzonym wnikliwie rekonesansie mał\eństwo podjęło decyzje o zakupie
kina domowego.
d) parze zakochanych spędzającej czas w kawiarni kwiaciarka zaproponowała kupno
kwiatów. Mę\czyzna widząc innych dokonujących zakupów nabył zachwalany
bukiecik kwiatów.
2. Liderami opinii sÄ…
a) dość liczne grupy ludności, w których konsumenci będąc członkami tych grup
przejmują ich cechy i sposoby zachowań.
b) grupy o niewielkiej liczebności, w których konsumenci przejmują określone sposoby
postępowania, zwyczaje. Grupy te tworzą opinie i wywierają istotny wpływ na
decyzje zakupu.
c) pojedyncze osoby, nie nale\ące zazwyczaj do grupy konsumentów, na którą
oddziałują (prezentują określone wzorce w celu zainicjowania efektu
naśladownictwa).
d) konsumenci, którzy podejmują ryzyko związane z zakupem np. nowego produktu.
3. Prawdziwym stwierdzeniem jest
a) potrzeby ni\szego rzędu mogą być zaspokojone po zaspokojeniu potrzeb wy\szego
rzędu.
b) niezale\nie od wieku człowieka, stylu \ycia, poziomu kultury hierarchia potrzeb jest
zawsze taka sama.
c) potrzeby są rozwojowe, sprawia to postęp cywilizacyjny i technologiczny. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tibiahacks.keep.pl
  • ferrarella_marie_orch.php">Ferrarella Marie Orch
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • acr-forum.keep.pl