[ Pobierz całość w formacie PDF ]
dla całego szeregu. Nas interesuje transformacja przemieszczenia
(Move) w kierunku poziomym, a więc w kierunku osi X. Kliknij
strzałkę skierowaną w prawo na wysokości pozycji Move,
aby uaktywnić pole Totals, a następnie wpisz wartość
600 jednostek w okienku X, jak na rysunku 2.13.
9. W polu Array Dimensions ustaw liczbę tworzonych obiektów
(parametr Count) na 12. W polu Type of Object pozostaw
zaznaczoną opcję Instance, by wszystkie belki były od siebie
zależne.
56 3ds max 8 " wiczenia praktyczne
Rysunek 2.13. Przemieszczenie łączne o 600 jednostek w kierunku
poziomym (Move: X)
10. Kliknij OK, by zamknąć okno. Szereg belek pokrył sufit
pomieszczenia (rysunek 2.14).
Rysunek 2.14.
Dwanaście belek
pod sufitem
[ Pobierz całość w formacie PDF ]